Boven Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wouter en Yvette - WaarBenJij.nu Boven Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wouter en Yvette - WaarBenJij.nu

Boven Auckland

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Yvette

18 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

's Ochtends vertrokken we richting Whangerei. Eerst zijn we naar de Whangerei heads gereden, waar we naar het einde van de weg zijn gegaan. Daarna een korte hike, van ruim een uurtje, gelopen. Daarna mt Manaia beklommen (460m hoog). Heel mooi uitzicht. Ook nog een bezoek gebracht aan de Abbey Caves, waar we glow worms hebben gezien. 's avonds op een holidaypark gestaan. Pasta gegeten en lekker gedoucht.

Dinsdag om 9 uur eruit, gedoucht, gegeten. Half 11 richting de waterval bij Whangerei. Daar een walk gelopen. Rond half één reden we richting Paihia. Hier wat gedronken en toen richting Cape Reinga gereden. Rond half zes waren we op een gratis camping, waar we pannenkoeken hebben gegeten en spelletjes hebben gedaan.

Woensdagmorgen reden we naar het noordelijkste punt van Nieuw Zeeland, Cape Reinga. Echt een enorm mooi landschap! Ook mooie weg er naar toe. Op de terugweg gingen we langs de sanddunes. Mooi gezicht die zandheuvels naast de groene natuur. Toen weer terug gereden naar de camping van dinsdag. Lekker in het zonnetje gezeten! 's avonds broodje ei gegeten. Daarna een plan gemaakt voor de komende week.

Donderdagochtend begon de dag alweer met een felle zon. Lekker buiten ontbeten en een bakkie gedaan. Daarna naar de ferry gereden. Vervolgens naar Waipoua np waar de uitstervende Kauri bomen groeien. Hier diverse hikes gelopen. Toen doorgereden naar Tinopai. Mooie camping aan het water waar we lekker bietenburgers hebben gegeten.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Queenstown en Wanaka

16 November 2015

Fjordlanden (Milford en Doubtful Sound)

Franz Jozef en Fox Glaciers

Abel Tasman en Nelson Lakes NP

Tongariro en Wellington
Wouter en Yvette

Hoi allemaal, Van 29 september t/m 25 november zijn wij op reis. De eerste week vertoeven wij op het paradijselijke eiland Fiji. Daarna halen we onze camper op en rijden we heel Nieuw Zeeland rond. We hebben niet altijd beschikking tot internet dus de verslagen komen niet direct. Ook zijn de middelen niet altijd toereikend, Let dus niet te veel op typfouten :) Liefs Wouter en Yvette

Actief sinds 28 Sept. 2015